Prins Hendrik

Kermis en toneel

In vroeger dagen was het een goede gewoonte om tijdens de kermisperiode ook uit te pakken met toneelvoorstellingen uitgevoerd door verschillende gezelschappen. Veel volk op de been dus grote kans op volle zalen. Om daarvoor reclame te maken bedacht de directie van de schouwburgzaal ‘Prins Hendrik’ om een koets door de stad te laten lopen. Koets, koetsier, paard en de reclame staan hier op het Stationsplein augustus 1908.

Verder lezen